Francúzska značka venovala masky, rukavice, obleky a okuliare verejnej zdravotnej starostlivosti v Castilla y León.
Niektoré veľké spoločnosti v automobilovom priemysle sa stavajú k boju proti koronavírusu tým, že sprístupnili verejným orgánom množstvo zdrojov, ktoré budú veľmi užitočné, či už ide o vozidlá alebo sanitárne materiály. Najnovšie príklady pomoci, ktoré sme videli počas tohto týždňa, boli príklady spoločností Hyundai, Toyota a Suzuki, ku ktorým sa spoločnosť Renault pripojila .
Sanitárny materiál
Divízia francúzskeho výrobcu v Španielsku zareagovala na výzvu Junta de Castilla y León , ktorá povzbudila spoločnosť aj jednotlivcov, aby v prípade nedostatku darovali masky a ochranné pomôcky nemocniciam. Veď práve títo ľudia zachraňujú životy, a sú denno denne vystavení riziku nákazy. Renault prispel svojím dielom a venoval 30 000 masiek, 1 000 párov rukavíc, 500 ochranných oblekov a 100 párov ochranných okuliarov .
Všetok tento materiál bude nasmerovaný na verejné zdravotníctvo v Castilla y León (Sacyl) , aby sa pokúsil pomôcť pracovníkom v boji proti pandémii, ktorá sa už začala rozširovať do rôznych európskych krajín. Pripomeňme, že hlavnými požiadavkami podpredsedu a hovorcu predstavenstva Francisco Igea boli osobné ochranné prostriedky ako masky, plastové plášte, ochranné okuliare a iné materiály.
3D tlač
Na druhej strane, 50 zamestnancov automobilky Renault v Španielsku vyvíja tvárové masky pre nemocnice a opatrovateľské domy na 3D tlačiarňach vo svojich domovoch. Zamestnanci francúzskej firmy okrem toho spolupracujú s národnou skupinou pri navrhovaní respirátorov, ktoré sa vyrábajú aj pomocou trojrozmernej technológie tlače.
Sme veľmi radi, že aj takéto veľké značky vedia pomôcť a nenechajú to iba tak. Ale predsa… ide aj o ich ekonomiku, ekonomiku štátov a vlastne celého sveta.