Hyundai Tucson N Line 2021: Elegantné a športové SUV v jednom

Martin Slanina

Áno, dočkali sme sa… Nová generácia kórejského SUV bude obsahovať verziu N Line inšpirovanú výkonovou divíziou značky.

Nová generácia Hyundai Tucson bola predstavená už dávnejšie, no rozsah všetkých verzií ešte nie je kompletný, a tak kúsok po kúsku sú odhaľované zaujímavejšie varianty veľmi úspešného Kórejského SUV. Samozrejme, v tejto ponuke nesmie chýbať ani športová verzia Hyundai Tucson N Line, o ktorej bude tento článok.

Ešte dravejší dizajn

Ak začneme zvonku, ako prvú si všimneme prednú časť, ktorá teraz obsahuje prepracovanú mriežku, ktorá je širšia a vyššia ako u štandardného modelu. Pod týmto je nový nárazník s väčšími otvormi pre nasávanie vzduchu a striebornými ochrannými lištami. Rámy svetlometov sú čierne, podbehy kolies sú sfarbené do karosérie, zatiaľ čo kolesá sú 19-palcové. To všetko s prítomnosťou emblémov N Line.

Zadná časť má rôzne zmeny vrátane dlhšieho spojlera, ktorý je ozdobený rebrovaním. Dizajnéri tiež predstavili nový nárazník, ktorý integruje červený reflexný pás a difúzor, pričom nezabúdajú na jeden z najcharakteristickejších prvkov tejto verzie, ktorým nie je nič iné ako dvojitý výfuk. SUV bude k dispozícii v siedmich rôznych farbách, vrátane Shadow Grey exkluzívnej pre N Line. Pre výraznejší vzhľad je možné päť odtieňov spárovať s kontrastným variantom Phantom Black.

Pokiaľ ide o interiér, Kórejská automobilka chcela dodať interiéru SUV určitý športový nádych s prítomnosťou niektorých exkluzívnych prvkov, ktoré nad ostatnými zvýrazňujú kožené a semišové sedadlá s kontrastným červeným prešívaním. Spolu s nimi sa objavuje okrem iného aj špecifický N volant, hliníkové pedále, ozdobné lišty a čierna stropnica. Digitálny prístrojový štít má veľkosť 10,25 palca, čo je veľkosť zhodná s dotykovou obrazovkou informačno-zábavného systému.

Pod kapotou modelu Tucson N Line nenájdeme žiadne prekvapenie, pretože tentoraz sa bez akejkoľvek úpravy uvádzajú rovnaké motory ako pri štandardných modeloch. Týmto spôsobom sa môže používateľ rozhodnúť pre rad preplňovaných motorov, či už s hybridizáciou alebo bez nej. Najmenej výkonová varianta vyvíja výkon 150 koní, prechádza hybridným pohonom 180 hp, hybridom s výkonom 230 hp a vrcholom je plug-in hybridná verzia, ktorá ponúka celkom 265 koní. Týmto spôsobom kórejská značka do tohto modelu dieselový motor neuvádza.

Adaptívne tlmiče pre „ešte väčšiu zábavu z jazdy“

Na úrovni podvozku by sa dali čakať určité zmeny v smere alebo v odpružení špecifickom pre túto verziu, ale kórejská značka bola svojím spôsobom „nie“ pre inováciu, pretože sa domnieva, že s adaptívnymi tlmičmi a jej špecifickým programom N Line je viac než dosť. Tvrdia, že ponúka „ešte väčšiu zábavu z jazdy“. Okrem toho hovoria, že systém „reaguje rýchlejšie a silnejšie na pohyby tela automobilu, ale aj na príkazy riadenia“.

To môže sklamať nejedného, ​​aj keď väčšina sa uspokojí s estetickými zmenami, ktoré Hyundai prináša v exteriéri aj interiéri novej generácie kórejského SUV. Ceny zatiaľ nie sú známe, hoci vieme, že k obchodným zastúpeniam dorazí až na jar. Ceny ani presné verzie ešte nie sú dopodrobna známe.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Next Post

Opel Corsa-e 2020 : Spaľováky traste sa!

Francúzsko-nemecký hatchback určený predovšetkým do mesta je aktuálne v ponuke s benzínovým aj naftovým motorom. No Opel pod záštitou PSA chcel niečo viac… Priniesť 6. generáciu Corsy do moderného sveta! A tak netrvalo dlho a Opel predstavil aj plne elektrifikovanú verziu, ktorú som si musel hneď odskúšať. Bol som spokojný? […]