Lamborghini „vynovuje“ svoju image prostredníctvom upraveného loga. Novú podobu rozzúreného býka uvidíme nielen v online komunikácii značky, ale aj na vozidlách. Pravdepodobne Huracan a plug-in hybridný Urus budú prvými modelmi, ktoré dostanú aktualizované logo už tento rok.
Aké zmeny nastali? Zdá sa, že ich nie je veľa. Nápis „Lamborghini“ sa zmenil tak, že je mierne rozšírený oproti svojej predchádzajúcej podobe. Čierna a biela budú aj na ďalej dominantné farby, ktoré majú podporiť charakteristickú identitu značky.
Žltá spolu s novým odtieňom zlatej teraz pôsobia ako doplnkové farby. Podľa vyjadrení majú tieto nové farby loga priniesť minimalistický a predsa smelý vzhľad. Lamborghini, ktoré je technicky súčasťou automobilovej skupiny Audi AG spolu so značkami Bentley, Ducati a Italdesign, uvádza, že na tvorbe tohto nového symbolického loga spolupracoval celý tím dizajnérov.
Aktualizácia písma odráža zdanlivú úctu k ostrému dizajnovému jazyku, ktorý je typický pre všetky superšportové autá. Zdá sa, že tento obnovený symbol sa objaví nielen na budúcich modeloch Huracan a elektrifikovanom SUV, ale tiež na vlajkovej lodi s názvom Revuelto V12. Ďalší, štvrtý model, sa očakáva v roku 2028 a bude to prvý plne elektrický automobil značky, ktorý bol už minulý rok avizovaný prostredníctvom konceptu s názvom Lanzador.
Automobilke Lamborghini sa darí lepšie ako kedykoľvek predtým. V roku 2023 bola prvýkrát prekročená hranica 10 000 dodaných vozidiel, konkrétne 10 112 vozidiel. Modely Huracan a súčasné modely Urus sú už vypredané do konca výroby, zatiaľ čo nové objednávky na Revuelto sa už rozbiehajú. Avšak na samotné autá si majitelia ešte počkajú keďže nebudú doručené minimálne do roku 2026.