Britská automobilka Jaguar odhaľuje novú identitu a pripravuje sa na plne elektrickú budúcnosť. Modernizované logá, minimalistický dizajn a odvážna vízia sú odpoveďou na meniaci sa svet luxusu.
Tradícia v modernom šate
Jaguar bol vždy symbolom elegancie a tradície, ktorá nepotrebovala radikálne zmeny. Remeselná dokonalosť, prémiové materiály a nadčasový dizajn robili z vozidiel tejto značky ikony. Časy sa však menia, a tak aj Jaguar reinterpretuje svoj odkaz, aby zaujal novú generáciu zákazníkov.
V rámci plánov konzorcia JLR sa značka pripravuje stať 100% elektrickou, pričom nezabúda na hodnoty, ktoré jej vštiepil zakladateľ Sir William Lyons – byť originálny a nekopírovať.
Minimalizmus a elegancia
Jaguar predstavil elegantné prepracovanie svojho loga a typografie. Nápis „JAGUAR“ dostal moderné, zaoblené línie, ktoré pripomínajú estetiku módnych značiek. Nový kruhový znak, zložený z dvoch otočených písmen „J“, otvára dvere do éry jednoduchosti a štýlu.
Nadčasová mačkovitá šelma, ktorá je symbolom rýchlosti a sily, však zostáva. Dynamická silueta šelmy s otvorenými čeľusťami bude aj naďalej súčasťou detailov exteriéru a interiéru.
Budúcnosť elektrickej mobility
Jaguar už testuje svoj prvý model v novej ére – luxusné elektrické GT. Toto vozidlo, ktoré sa čoskoro predstaví, má stelesniť ideály značky: avantgardný dizajn, technológiu budúcnosti a britskú eleganciu.
Značka Jaguar ukazuje, že tradícia a moderný prístup môžu kráčať ruka v ruke. S novým logom a ambicióznou víziou je pripravená dobýjať svet elektrického luxusu.